עיצוב וילונות מקורי ומיוחד

  • 2
  • 28/12/2015
מוצרי הצללה מבית קאירי וילונות

כחלק מעיצוב הבית, אנו מחליפים גם ווילונות כל כמה שנים, בגלל שאנו מעוניינים במראה אחר, או שאולי החלפנו רהיטים א עשינו שיפוץ כללי והם כבר אינם מתאימים למראה החדש של הבית. על מנת לבצע נכון עיצוב וילונות, חשוב להביט סביב ולבחון את סוג הריהוט והסגנון הכללי של הבית או במקרים שונים גם של העסק. ניתן להפיח חיים בכל חדר וחלל באמצעות עיצוב נכון ומקורי של ווילונות. עיצוב של ווילונות, יכול להתאים למגוון רב של חללים או בעצם לכולם כגון, בתי מלון, בתים פרטיי ודירות מגורים, מבנים ציבוריים ועוד.

 

ניתן למצוא היום חנויות לעיצוב הבית או מה שנקרא "הום סטיילינג" ולמצוא וילונות מרהיבים ומעוצבים במגוון בדים וגוונים וחומרי גלם אחרים. חשוב לבחור בסגנון ובחומר הגלם המתאימים, לקבלת ווילון מושלם ומעוצב. יש אנשים המעוניינים לרכוש ווילונות מוכנים, אך יש כאלה התופרים את הווילונות שלהם באמצעות הזמנה מיוחדת אצל מעצבי הווילונות. הכל תלוי בתקציב האישי של כל אחד.

 

ווילון איכותי שיחזיק מעמד לשנים

 

כפי שאנו רוכשים כל מיני מוצרים לבית, גם עיצוב וילונות איכותי ומקורי חייב להתבצע נכון ולרכוש חומרי גלם שיהיו חזקים ומתאימים לנו, כך שישרתו אותנו למשך שנים. יש למדוד את החללים השונים במדויק, בכדי למצוא את הווילון שיתאים לכם ביותר. בהרבה מקרים, מעצבי הווילונות מגיעים אליכם לבית או לעסק וכך, כאשר הם רואים את החלל, הם כבר יודעים איזה סוג של ווילונות יתאים לכם והם כבר מתחילים במדידה המדויקת.

 

אם התקציב שלכם הוא גבוה ואתם יודעים כ השקעה בווילון תשנה לחלוטין את העיצוב, כדאי כי עיצוב וילונות שתעשו, יהיה אצל הטובים והידועים ביותר. בעלי ניסיון, כגון מעצבי ווילונות, ידעו להתאים את הווילון לחללים השונים ממש כשם שמתאימים כפפה ליד.

 

היתרונות הרבים של וילונות חשמליים

 

ישנם וילונות חשמליים במגוון רב של סגנונות ועיצובים, וילונות אלה הינם בחירה של הרבה אנשים המעוניינים באיכות חיים גבוהה ונוחה יותר. ניתן להשתמש להסתה או סגירה של ווילון, באמצעות מנגנון חשמלי הנמצא מעל לווילונות השונים. נוח מאוד להפעיל את הווילונות באמצעות שלט רחוק, במיוחד כאשר אתם נמצאים במרחק מה מהם. ניתן למצוא ווילונו גלילה, ווילונות רומאים, ונציאנים ווילונות בד או וורטיקליים שניתן לפתוח אותם באמצעות מערכת משוכללת של וילונות חשמליים. היום כל העיצובים הולכים בד בבד עם בית חכם, מה שמאפשר אפילו תכנות של סגירת תריסים בשעה קבועה וילונות חשמליים ועוד, ע"י תוכנת מחשב ביתית.

 

יש שמעלעלים במגזינים לעיצוב הבית, בכדי לגבש דעה לגבי סוג הווילון שיתאים לעיצוב של הריהוט וצבע הקירות. כדאי להגיע לאולמות התצוגה ולמעצבי הווילונות, בטרם תחליטו מי יבצע עבורכם עיצוב וילונות. במידה ונעזרתם במעצב הפנים שיעצב את כל הבית, יהיה לכם הרבה יותר קל בעזרתו למצוא עיצוב מרהיב של ווילונות.

Save