וילונות לחדר שינה

 

חדר השינה הוא, במובנים רבים, ליבו של הבית. זהו החדר שבו אנחנו מבלים חלק ניכר מהיום-יום שלנו (לפחות שמונה שעות ביום), אליו אנחנו חוזרים אחרי יום עבודה ארוך וממנו אנחנו יוצאים לעולם, בכוחות מחודשים. בשל כך, חדר השינה צריך לסמל מרחב בטוח, שקט ואינטימי. אחת הדרכים להשיג זאת, היא לקנות וילונות לחדר שינה. וילונות לחדרי שינה, שמותאמים אליו נכון, עוזרים להשרות את האווירה המתאימה, כמו גם מספקים פרטיות ושליטה בכמות האור הנכנסת לחדר.

 

להתאים את הווילונות לחדר השינה

 

חדר השינה, הינו חדר שקט ואינטימי ולכן, יש לעצב ולגרום להאפלה באמצעות ווילונות לחדר שינה. הווילונות הם חשובים, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפונקציונליות שלהם. יש לערוך בדיקה מקיפה של הווילונות, כגון , האם יש הרבה אור מהחלונות? באילו שעות יש יותר שמש החודרת לחדר השינה ועוד. יש לתכנן את גודל החלון, ביחס לחלל. אם מדובר בחללים קטנים של חדר השינה, יש לבחור וילונות בהירים, כך שיגדילו את החלל מהבחינה האופטית. יש כאלה, שיעדיפו וילון גלילה אלגנטי בסגנון המודרני, או את הסגנון הרומנטי יותר עם שפע של בדים שנופלים בצורה יפה ועשירה, למראה אינטימי ויוקרתי יותר.

המחיר של וילונות לחדר השינה

 

יש לציין, כי אם אתם מעוניינים בהאפלה של הווילונות, מדובר על ווילונות לחדר השינה, אשר יהיו יקרים יותר. מי שזקוק להאפלה, היות והוא מעוניין לנוח בצהרים, המחיר שווה את ההשקעה. יום עבודה ארוך, מחייב מנוחה טובה בלילה. מי שאוהב עיצוב מיוחד, יוכל לבחור בחברתנו, את הווילונות בעיצוב אישי, ע"י טובי מעצב הווילונות.

 

התאמה של וילונות לחדר השינה מתבצעת על בסיס סוג הבד, סוג הווילון, צבע הווילון וגודל החלון הנדרש לכיסוי. בעניין גודל הווילון, צריך לדעת לא רק את גודל הווילון, אלא גם להחליט כמה שטח מן הקיר הווילון יכסה. במידה והחלון נמצא מעל למיטה שלכם, צריך כמובן לוודא שהווילון לא ארוך מדי. בעניין ויסות כניסת האור מהחלון, סוג מומלץ הוא וילון סאן סטריפ. זהו וילון שמורכב משתי שכבות- שכבה של בד רשת ושכבה של בד אטום. הרכב הווילון מאפשר גמישות לאורך היום- בבוקר, להכניס יותר אור לחדר ובלילה, לפני השינה, ליצור אטימות. צבע הווילון הוא כמובן עניין שקשור להעדפה האישית שלכם, אך כדאי שהוא ישתלב בקו העיצובי של החדר, למשל- אם החדר שלכם מעוצב בסגנון מודרני, וילון לבן או אפור יוכלו להתאים.

 

לחדר שינה בסגנון כפרי, יתאימו וילונות חומים ולחדר שינה צבעוני יותר, יתאימו וילונות בצבעים רכים, כמו סגול, ורוד ותכלת. הווילונות יכולים להיפתח ולהיסגר באופן ידני או באמצעות מנגנון חשמלי. בעת התקנת הווילון בחדר השינה שלכם, כדאי מאוד להיעזר במתקין מקצועי. הוא ייקח את המידות להתקנת הווילון, הוא יקבע את התשתית שלו בקיר בצורה חזקה ונכונה והוא יתקין מנגנון, שיהיה קל להפעלה ושיחזיק מעמד לאורך זמן. גם סוג הבד משפיע על הבחירה. אם החדר שלכם נעשה שטוף שמש במהלך היום, כדאי לבחור בווילון בעל בד אטום, שיסנן את האור ושיחזיק מעמד לאורך זמן. מעבר לכך, ישנם חומרים באיכויות שונות- וילונות מבד פשוט יעלו מאות בודדות של שקלים, בעוד שווילונות מחומרים יקרים, המעובדים ברמה גבוהה, יכולים לעלות גם אלפי שקלים. כאן, זהו עניין דל בחירה אישית, עד כמה אתם רוצים להעניק אווירה ייחודית לחדר השינה שלכם. וילון יקר, כגון מבד קשמיר, שמשתלב בחדר שינה שמעוצב בהתאם, יכול להפוך את החדר הפרטי שלכם לארמון של ממש.

 

וילונות לחדר השינה בחברת קאירי

 

חברת קאירי וילונות מספקת, מזה שנים רבות, מבחר פתרונות הצללה איכותיים לבית ולמשרד ובהם גם וילונות לחדר. צרו עמנו קשר ואנחנו נתאים לכם וילונות לחדר השינה, שישדרגו את החדר שלכם מבחינה עיצובית ושישמשו אתכם ביעילות לאורך זמן.

 

עוד מקאירי וילונות: למידע נוסף ולקטלוג של וילון לחדר ילדים במגוון עיצובים שילדים אוהבים