מתיחת פנים למשרד בעזרת ווילונות

  • 0
  • 24/11/2015
וילונות למשרד איכותיים ומעוצבים

ישנם הרבה סוגים של ווילונות חלק מיועדים לבית וחלק מהם הם וילונות למשרד. ניתן לראות, כי ווילונות התחרה, ווילונות עם כנפיים, אינם מתאימים למשרד. הווילונות המיועדים למשרד, חייבים להיות ייצוגיים ולבטא את האופי של המשרד או החברה. הווילונות שמיועדים למשרד, צריכים להיות רשמיים ואלגנטיים. ווילונות אלה, צריכים להיות אטומים, כך שתהיה הצללה מספקת. יש הבדל בין ווילונות לחלונות המשרד בהם ישנם עובדים ובין ווילונות המיועדים לחדר הישיבות שבהרבה מקרים מחייבים יותר הצללה בגלל מקרן או סרט שיש להציג בזמן הישיבה. וילונות למשרד יכולים לתרום בשתי הרמות, הראשונה לבעל המשרד ולעובדים והם צריכים להשרות אווירה נינוחה, מרגיעה ונעימה. ווילונות גלילה וורטיקליים, יכולים להיות מתאימים למשרד. תוכלו תמיד להתייעץ עם המוכרים בחנות הווילונות ולמצוא וילונות שהכי יתאימו לכם לאופיו של המשרד, לצרכיכם ולצרכי העובדים.

 

תריסים ונציאנים ווילונות משרדיים

 

ווילונות שהם תריסים וונציאנים, מתאימים מאוד לווילונות שמיועדים למשרד. ניתן למצוא, מגוון רב של חומרי גלם שמהם עשויים ווילונות מסוג זה. מי שמעוניין בווילונות העשויים נצרים, יוכל למצוא ווילונות מסוג זה שהם במראה טבעי ומחזיקים מעמד הרבה זמן. משרד, פרסום למשל, מתאים כי יהיו בו ווילונות צבעוניים יותר ומשרדי עורכי דין או רואי חשבון, יותר מתאים צבעים שקטים יותר כמו למשל, גוונים של בייז' ואפור. חשוב, כי ווילונות שמיועדים לשימוש המשרד, אינם יהיו אטומים לחלוטין, כי אם שיוכל לחדור מבעדם אור טבעי שיתרום לתפוקת העובדים והווילונות, יתאימו למראה העיצוב הכללי של המשרד.

 

וילונות שישנו את פני המשרד

 

יש כאלה בעלי משרדים וחברות, שבאמצעות ריענון של פרקטים חדשים למשרד או התקנת וילונות למשרד מקוריים ויוקרתיים, יכולים, לשפר היטב את פני המשרד. העיצוב ישתנה והמשרד לא ייראה "עירום". הרבה בעלי משרדים מצדדים בהום סטיילינג ויודעים, כי באמצעות הוצאה שהיא יחסית קטנה, אופי העיצוב במשרד ישתנה. גם מעצבי פנים, יכולים להתאים את הווילונות שיהיו מעוצבים, איכותיים ויתאימו למשרד. תוכלו למצוא מגוון רב של ווילונות משרדיים בתי העסק השונים המוכרים ווילונות אלה ולמצוא דגמים מגוונים מחומרי גלם וצבעים שונים שיתאימו לעיצוב הקיים .לפני שתרכשו ווילונות עבור המשרד שלכם, חישבו, לשם מה נחוצים לכם הווילונות האם לעיצוב? לפרקטיות? או להצללה. יש לבחור את רמת האטימות של הווילון ואת העיצוב שיתאים לשאר הריהוט ולצבעים בחדרים השונים במשרדים. יש לבחור את אותו הדגם של הווילון בכל המשרדים, כך שתהיה אחידות והרמוניה. בווילונות המיועדים לחדרי הישיבות וחדרי המנהלים, תוכלו להוסיף טאץ' של עיצוב שונה מעט או גוון שיהיה שונה משאר הווילונות במשרדים.

 

Save