טיפים לבחירה נכונה של וילונות למטבח

  • 2
  • 28/01/2016
חברת קאירי וילונות

בבואנו לעצב את המטבח, עלינו לכלול הכל, אם את מה שנוח לנו מבחינת אבזור המטבח, המראה, הסגנון וכן פריטים משלימים כמו וילונות. ניתן למצוא היום מגוון סוגים של וילונות למטבח. יש לבחור בווילון שיהיה פרקטי בכל מה שנוגע לניקיון ותחזוקה. חומרים עמידים יהיו פתרון מושלם לווילון בחלל זה של הבית. יש להגדיר מראש את המאפיינים הרצויים לכם, כגון מידת האור הרצוי לכם, סוג החלון והגודל שלו, נוחות הפתיחה הרצויה, אם מלמעלה או מהצד וכדומה. יש לציין, כי וילונות למטבח, נוטים להתלכלך יותר, היות ומדובר במקום בו מבשלים הרבה כך שהוילונות עלולים לספוג שמן, אדים ועוד. חשוב להשתמש על פי הוראות היצרן, כגון הוראות כביסה, שימוש ועוד.

 

המלצות המעצבים לבחירת וילונות למטבח

 

ההמלצה של מעצבי הוילונות ומעצבי הפנים, הינה שימוש בבדים קלים ולא כבדים. וילונות בד יהיו אידיאליים עבור המטבח.. יש לבחור בבד קל, כגון בד תחרה בהיר, שיכול להתאים למטבח א בד העשוי כותנה שקל לכבס גם אותו. וילונות עם הדפסים ורקמה, משתלבים נפלא בכל סוגי המטבחים, הם מעניקים חיות ועניין למטבח, למרות שמדובר במוצר משלים, אך נוכחותו, עושה את ההבדל. ישנם סוגי וילונות שיש לכבסם ביד, כך שכדאי לשקול זאת מחדש, במיוחד לאלה שאוהבים ניקיון וכביסה של וילונות כאלה בכל חודש- חודשיים. צבעי וילונות למטבח, צריכים להיות בהירים, כך שייכנס אור אל המטבח. אורך הוילונות הוא חשוב, היות ווילונות קצרים למשל, יתאימו הרבה יותר, מאשר וילונות ארוכים. לפני בחירת הוילון האידיאלי למטבח שלכם, יש למדוד את החלון. לרוב, חלונות המטבח הם אינם גדולים.

 

חלון מרוחק מהכיריים

 

רוב האנשים בוחרים וילונות בד שהם אופציה נהדרת, במיוחד, כשאר החלון מרוחק ממרכז הבישול כמו הכירים והתנור. שמירה על פרטיות מתאפשרת, כשאר ישנם וילונות למטבח וכן שמירה על טיב המזון הנמצא על שהיש וכן, העיצוב שיכול להיות מרהיב במיוחד כשאר אנו בוחרים וילון מתאים לחלל המטבח. ניתן לרכוש, וילונות בד מתקפלים, וילונות ניקל, ועוד. לכל סוג של מטבח, יש את הווילון שעשו להתאים לו. הסוגים המומלצים יותר עבור המטבח, הם וילונות רומאיים או ונציאנים. רק באזור המטבח, נוכל לראות וילונות העשויים מבד עם משבצות לבנות ואדומות, כמו בסגנון של בית כפרי ורומנטי. זה גם אחד השקולים, המנחים אותנו על פי עיצוב המטבח, כי לכל סיר יש מכסה ולכל מטבח יש ווילון.

 

לסקור את השוק לפני בחירת וילונות למטבח

 

היום יש סוגים רבים של וילונות לכל חלל, לפני שמתחילים לבחור וילונות, רצוי לבדוק את השוק. ניתן אף למצוא וילונות רומיים בכל מיני בדים וצבעים. האווירה הינה קלאסית ויוקרתית וילונות אלה מתאימים לכל סוגי המטבחים. ישנם גם סוגי וילונות מכווצים במראה עשיר. בגנון הכווץ, מעניק נפח ועושר לכל סוגי הבדים. אנו תמיד מעצבים את הבית, על פי קו מנחה וסגנון שלנו, אם זה עיצוב אלגנטי, קלאסי, עיצוב כפרי מעץ בשילוב צבעים חמים, או לחלופין, עיצוב הי טק חדשני יותר. כל פרטי העיצוב צריכים להתאים לסגנון המטבח והחללים הקרובים אליו. כאשר אנו עומדים לבחור וילונות לחלל המטבח, יש לוודא, אילו מוצרי הצללה קיימים בשוק ולקבל השראה לרעיונות שלא נחשפתם אליהם. תוכלו להיכנס לאתרי אינטרנט ולקבל רעיונות לעיצוב או בקטלוגים הקשורים לעיצוב פנים. תוכלו תמיד לתאם פגישת ייעוץ, עם נציג מחברה ידועה המתמחה בייצור ועיצוב וילונות. תוכלו לבצע בחירה נכונה של וילונות למטבח. ישנן חנויות, המייצרות את הוילונות במקום, וכך תחסכו את פער התיווך. תוכלו תמיד להזמין את הווילון לחלון המטבח בדיוק במידה הרצויה לכם ומסוג הבד שאתם מעדיפים.

 

גם רעיונות שלכם בעיצוב תוכלו להציע, כמו שילוב של שני גוונים או סוגים של בד, או הצללה של בד מיוחד שגורם להצללה. ניתן למצוא מקומות, בהם התקרה היא אינה ישרה, או שהיא גבוהה מדי, תקרות שהן מעוגלות ועוד, אלה הם מצבים, המקשים להתקנת וילונות, זו הסיבה, שהתקנת וילונות לחלל המטבח, או לכל חלל אחר בבית, יבצע מתקין וילונות, שיהיה מקצועי ומיומן, כך שיוכל לבצע שינויים בווילון עצמו להתאימו לחלל המטבח. כל הפרטים הללו, הם חשובים ויש לקחת אותם בחשבון, לפני שחושבים על רכישת וילונות.

Save