התוספת העיצובית של ווילון למטבח

  • 0
  • 24/11/2015
וילונות למטבח

בבואכם לעצב את הבית, יש לקבל החלטות בנושאים השונים, אשר ישפיעו על עיצוב הבית במשך השנים הבאות, למשל: רכישת וילונות למטבח או לחדר העבודה מה שיאפשר לכם להביע את האמירה העיצובית שלכם בחלל זה. התקנת ווילונות בכלל, מעידה על הסגנון והעדפות שלכם. תחום הווילונות בשנים האחרונות התפתח וניתן למצוא מגוון בדים, צבעים וסגנונות, שיוכלו להתאים לכל החללים בבית, כולל המטבח. יש לציין, כי המטבח מהווה את אחד החללים הפעילים ביותר בבית וחשוב, כי הווילון ישרה אווירה נעימה. ישנם וילונות למטבח שיכולים לענות על צרכיכם. צורת פתיחת החלונות של המטבח, תהווה שיקול נכון לגבי בחירת הווילונות לחלל זה. גם רמת ההצללה של הווילון עבור המטבח, הינה משמעותית, היות ובמטבח, אנו צריכים אור רב יותר, כך שיהיה לנו נוח בשעות היום ונוכל להשתמש באור טבעי במשך היום, אך שלא יסנוור אותנו, כך שמידת ההצללה צריכה להיות נכונה.

 

איכות ומרקם הווילון למטבח

 

וילונות למטבח חשופים ללכלוך, אדים ועשן, הם עלולים לספוג ריחות בישול ולכן, בחירת וילונות העשויים מבד, יכולה להיות בחירה לא מומלצת במיוחד. יש לתת חשיבות למיקומם של הווילונות והמרחק מאזור הבישול. גם האור המגיע מהחלון הוא חשוב, שכן, אם מדובר בחלון גדול ומרכזי הנמצא במטבח, יש להעניק לו הצללה סבירה, כך שמצד אחד יעניק את האור הטבעי הרצוי לנו, אך מצד שני, הוא אמור להעניק גם את ההצללה שתתאים לצרכינו .גם הסגנון של הווילונות לחלל המטבח חשובים, היות ואם יש לכם מטבח בסגנון מודרני, יש למצוא ווילונות שיתאימו לסגנון זה, אך אם יש לכם מטבח בסגנון כפרי, יש למצוא ווילונות רכים, בסגנון רומנטי וחמים, ווילונות תחרה העשויים מכותנה, או ווילונות בד רכים בציורים וצבעים חמים אשר יזכירו את סגנון הכפר.

 

ווילונות קלים ואווריריים למטבח

 

סגנון כבד מדי של ווילונות המיועדים למטבח, לא יהיה מתאים, כי אם סגנון קליל ואוורירי. גם ווילון ונציאני, יכול להוות פתרון נהדר למטבח, או ווילון תריס העשוי מעץ וניתן לשלוט בכמות האור והצל בו. יש כאלה המעוניינים כי הווילון של המטבח יבלוט ויש כאלה, שיהיו מעוניינים להטמיע אותו בצבעים הדומים לצבעי המטבח, כך שייצור מעין הרמוניה וחלק בלתי נפרד מהמטבח עצמו. יש להתייעץ עם המוכרים בחנות הווילונות בה תרכשו את הווילון ולהביא אתכם תמונה מהמטבח באמצעות הטלפון החכם שלכם וכן, את מידת החלונות.

 

לחצו כאן למידע נוסף על וילונות יוקרתיים בשלל עיצובים מקוריים

Save